Құрметті пациенттер!
Мәселелер туындаған жағдайда:
- Медициналық көмектің сапасына көңіліңіз толмаса;
- Медициналық персоналдың дөрекі көзқарасына тап болсаңыз;
- Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақшалай қаражатты бопсалау фактілеріне тап болған болсаңыз,
сондай-ақ, егер медициналық қызмет көрсету кезінде медициналық көмек көрсетудің тәртібі мен сапасына байланысты басқа да мәселелерге қанағаттанбаған болсаңыз, ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ САРАПТАМА ҚЫЗМЕТІНЕ, № 123 кабинетке (1 қабат) хабарласуыңызды сұраймыз.
Мәселелер туындаған жағдайда:
- Медициналық көмектің сапасына көңіліңіз толмаса;
- Медициналық персоналдың дөрекі көзқарасына тап болсаңыз;
- Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақшалай қаражатты бопсалау фактілеріне тап болған болсаңыз,
сондай-ақ, егер медициналық қызмет көрсету кезінде медициналық көмек көрсетудің тәртібі мен сапасына байланысты басқа да мәселелерге қанағаттанбаған болсаңыз, ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ САРАПТАМА ҚЫЗМЕТІНЕ, № 123 кабинетке (1 қабат) хабарласуыңызды сұраймыз.
"Жедел желі" телефоны: +7 (7172) 35-30-72 +7 (7172) 34-08-23
Сондай-ақ, сіз өтінішіңізді қалдыра аласыз:
біздің емхананың бірінші қабатындағы тіркеушіде орналасқан "шағымдар мен ұсыныстар үшін" жәшігінде;
сайтта www.emhana6.kz "Басшының блогы" айдарында немесе "Сұрақ-жауап" айдарында;
Біздің емхананың медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға көмектесетін өтініштеріңіз, пікірлеріңіз бен тілектеріңіз үшін алғыс айтамыз.
біздің емхананың бірінші қабатындағы тіркеушіде орналасқан "шағымдар мен ұсыныстар үшін" жәшігінде;
сайтта www.emhana6.kz "Басшының блогы" айдарында немесе "Сұрақ-жауап" айдарында;
Біздің емхананың медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға көмектесетін өтініштеріңіз, пікірлеріңіз бен тілектеріңіз үшін алғыс айтамыз.
Уважаемые пациенты !
В случае, если:
- Вы остались недовольны качеством оказания медицинской помощи;
- Столкнулись с грубым отношением со стороны медицинского персонала;
- Столкнулись с фактами вымогательства денежных средств медицинским персоналом за медицинские услуги, оказываемые в рамках Гарантированного объема бесплатной медицинской помощи,
а также, если остались довольны обслуживанием при оказании медицинских услуг другими проблемными вопросами, связанными с порядком и качеством оказания медицинской помощи то, просим обращаться в
СЛУЖБУ ПОДДЕРЖКИ ПАЦИЕНТОВ и ВНУТРЕННЕЙ ЭКСПЕРТИЗЫ, кабинет № 123 (1 этаж).
- Вы остались недовольны качеством оказания медицинской помощи;
- Столкнулись с грубым отношением со стороны медицинского персонала;
- Столкнулись с фактами вымогательства денежных средств медицинским персоналом за медицинские услуги, оказываемые в рамках Гарантированного объема бесплатной медицинской помощи,
а также, если остались довольны обслуживанием при оказании медицинских услуг другими проблемными вопросами, связанными с порядком и качеством оказания медицинской помощи то, просим обращаться в
СЛУЖБУ ПОДДЕРЖКИ ПАЦИЕНТОВ и ВНУТРЕННЕЙ ЭКСПЕРТИЗЫ, кабинет № 123 (1 этаж).
Телефон «Горячей линии»: +7 (708) 425-16-99 +7 (7172) 34-08-23
Также Вы можете оставить свое обращение:
в ящике «Для жалоб и предложений», размещенном в регистратуре на первом этаже нашей поликлиники;
на сайте www.emhana6.kz в рубрике «Блог руководителя», или в рубрике "Вопрос-ответ";
Мы будем благодарны Вам за Ваши обращения, комментарии и пожелания, которые помогут нам улучшить качество оказания медицинской помощи в нашей поликлинике.
в ящике «Для жалоб и предложений», размещенном в регистратуре на первом этаже нашей поликлиники;
на сайте www.emhana6.kz в рубрике «Блог руководителя», или в рубрике "Вопрос-ответ";
Мы будем благодарны Вам за Ваши обращения, комментарии и пожелания, которые помогут нам улучшить качество оказания медицинской помощи в нашей поликлинике.