Жедел медициналық көмекке азаматтардың жүгіну ережелері

Жедел медициналық көмек (ЖМК)  «103»  қалалық телефоны арқылы келесі жағдайларда шақырылады:

  1. Жазатайым оқиғалар, жарақаттану немесе улану;
  2. Науқастың немесе оның айналасындағы адамдардың өмірі мен денсаулығына елеулі зиян келтіруі мүмкін аурулардың өршуі кезінде;
  3. Жүктілік ағымындағы босанулар немесе асқынулар;
  4. Жіті коронарлы синдром.

 
Мұндай жағдайда жедел медициналық көмек қызметіне дереу хабарласыңыз! (ЖМКҚ).
Ескерту: бұдан басқа, алғашқы медициналық-санитарлық көмек мамандарының сұранысы бойынша ЖМКҚ қызметкерлері жедел госпитализацияға мұқтаж науқастардың  тасымалдауын жүзеге асырады.

Шұғыл медициналық көмек Қазақстан Республикасының азаматтарына, шетелдік азаматтарға және оның аумағында орналасқан азаматтығы жоқ адамдарға тегін көрсетіледі.


ҰСЖ қызметінің мамандары келесі жағдайларда үйге бармайды:

  1. Амбулаториялық-емханалық ұйымдардағы шұғыл медициналық көмекті қажет етпейтін пациенттің үйіне;
    2. Емдеуші дәрігер тағайындаған процедураларды орындауға (көктамыр ішіне, бұлшықет ішіне, тері астына енгізу, қандағы қант мөлшерін анықтау және т.б.);
    3. Жедел госпитализацияға мұқтаж емес жоспарланған науқастарды тасымалдауға;
  2. Сот-наркологиялық және басқа медициналық тексерулерді жүргізуге;
    5. Медициналық ұйымдарға кеңес беруге;
    6. Науқастарды стационардан үйге жеткізуге;
  3. Өлімге әкелетін жағдайларды куәландыруға;
    8. Созылмалы аурулары болған кезде, әртүрлі аурулардың алдын-ала тағайындалған емінің манипуляцияларын (бұлшықет ішіне, тамырішілік инъекциялар) жүргізу кезінде науқасқа тұрғылықты жердегі емханада медициналық көмек алу үшін жүгінуі қажет.

Ескерту:

  1. Жұқпалы аурулардың алдын алу үшін (мысалы: тұмау, гепатит, қызылша және т.б.) және өз денсаулығын сақтау үшін қала тұрғындары қоғамдағы емханаларда профилактикалық егуден өтуі керек.
    2. Жедел медициналық көмек мамандары сот актілерін, алкогольдік масаңдық туралы куәліктерді, жұмысқа жарамсыздығы туралы анықтамаларды бермейді.

 

Азаматтардың жедел жәрдем қызметіне жүгіну ережелері  

 

  № 1 ереже
Қоңырау шалушы пациенттің нақты мекен-жайын, кіреберіс есіктің кодын көрсетіп, үйге қалай оңай жету керектігін түсіндіруі керек. Сонымен қатар, жедел жәрдем қызметі қызметкерінің науқасқа қатысты барлық сұрақтарына мүмкіндігінше нақты жауап беру КЕРЕК. науқасқа қажетті профильдің келуі (кардиология, педиатрия, сызықтық және т.б.) осыған байланысты.

 

 № 2 ереже

Диспетчермен сөйлескеннен кейін бірнеше минуттан кейін пәтердегілердің бірі (егер жағдай мүмкін болмаса) сыртқа шығып, жедел жәрдем қызметкерлерін қарсыалулары керек. Әсіресе осындай іс-шаралар кешке және түнде құпталады. Себебі, біріншіден, олар бригаданың келуін тездетеді, екіншіден, олар ЖМК қызметкерлеріне, оның ішінде көпшілігі әйелдер болып келуіне байланысты кепілдік болады.

   № 3 ереже


Оқиға орнына келген жедел медициналық қызметкерлердің жұмыс жағдайларын жасау керек, өйткені оның тиімділігі осыған байланысты.
Ең алдымен, барлық бөтен адамдарды пациенттен шеттету керек. Содан кейін жедел жәрдем қызметіне хабарласуға себеп болған себептерді нақты көрсетіңіз, сондай-ақ жедел жәрдем бригадасы келгенге дейін науқастардың шағымдары мен мінез-құлқы туралы хабарлаңыз.

 Сонымен қатар, егер науқас созылмалы аурулармен ауырса, алдын-ала дайындалу керек және жедел жәрдем бригадасы келген кезде дәрігерге аурудың динамикасын жазатын барлық құжаттарды тапсыруы керек (амбулаториялық-емханалық карта, ауру тарихынан көшірме, кардиограмма және т.б.).


  № 4 ереже
 

Науқасты госпитализациялау жағдайында оны ертіп жүруге оның тек бір туысқаны немесе танысына рұқсат етіледі.
Ескерту: жедел жәрдем бригадасына негізсіз қоңырау шалған немесе диспетчерге көрінеу жалған ақпарат берген адамдар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапқа тартылуы мүмкін.

FaLang translation system by Faboba